joomla

Історія і правознавство

Всесвітня історія. 8 клас. Тема: Причини та початок Французької революції

Очікувані результати

Після уроку учні зможуть:

-         аналізувати, синтезувати й узагальнювати факти революції,

-         визначати причини, сутність, наслідки Французької революції, зв’язки між ними;

-         аналізувати діяльність Установчих зборів;

-    визначати історичні поняття і терміни  – «революція», «права і свободи громадянина», «реформа» та застосовувати їх для пояснення історичних явищ і процесів;

-    виявляти внутрішні мотиви і зовнішні чинники визначних особистостей цього періоду – Мірабо, Сійєса, Лафайєта, оцінювати їхню ді­яльність; оцінювати хід і результати власної діяльності на уроці

 Основні питання теми:

1. Причини революції.

2. Початок Французької революції.

3. Декларація прав людини і громадянина. Конституція 1791 р. 

Регламент уроку

І. Вступна частина  - до 8 хв.

ІІ. Основна частина   - 25 -28 хв.

ІІІ. Заключна частина – 10 – 12 хв.

 Основні поняття і терміни

«революція», «права і свободи громадянина», «реформа».

Всесвітня історія, 8 клас. Тема: Французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст. Доба Просвітництва

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

 

-      виявляти інтереси, потреби, протиріччя в позиціях соціальних груп – дворянства, духовенства, третього стану, їх роль в історичному процесі;

-        аналізувати, синтезувати й узагальнювати факти, визначати причини, сутність, наслідки кризи феодально-абсолютистської системи у Франції наприкінці ХVІІІ ст.,  зв’язки між ними;

-    визначати історичні поняття і терміни – «революція», «реформа» – та застосовувати їх для пояснення історичних явищ, процесів;

-        виявляти внутрішні мотиви і зовнішні чинники діяльності історичних осіб – Вольтера, Монтеск’є, Руссо, Дідро, оцінювати їх діяльність. 

Основні питання теми

  1. Французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст.
  2. Доба Просвітництва

Регламент уроку

І. Вступна частина  - 5-7 хв.

ІІ. Основна частина   - 28 -30 хв.

ІІІ. Заключна частина – 8-10 хв.

Всесвітня історія, 7 клас. Тема: Середньовічне суспільство

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

визначати основні риси феодального суспільства;

характеризувати  сеньйорію та її складові;

класифікувати повинності селян на основі аналізу джерел;

- розрізняти склад, завдання основних станів середньовічного суспільства;

- складати схему феодальної драбини та пояснювати зв’язки між її елементами;

- формулювати запитання відкритого типу щодо середньовічної сім’ї та становища чоловіків й жінок в суспільстві та відповідати на них;

висловлювати власне судження щодо цінностей середньовічного суспільства.

Основні питання теми:

Феодалізм. Сеньйорія. Феодальні повинності. Основні стани та поява нових. Відносини васалітету. Феодальна драбина. Сім’я та жінка в суспільстві.

Регламент уроку:

  1. Вступна частина  - до 6-7 хв.
  2. Основна частина - до 30-32 хв.
  3. Заключна частина –  до 7-8 хв.

Всесвітня історія, 9 клас. Урок-узагальнення з теми: Європа й Америка у першій половині ХІХ століття

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть

-         аналізувати, синтезувати засвоєну інформацію, висловлювати узагальнені судження і оцінки на основі матеріалу тем;

-         застосовувати отримані результати цього аналізу, самостійно розв’язуючи проблеми;

-         визначати обґрунтовану власну позицію  щодо окремих подій і явищ та суперечливих питань історії;

-         оцінювати хід і результати власної діяльності, зокрема розумової та навчальної, та діяльності інших.

-         тлумачити, співвідносити і застосовувати поняття і терміни: «клерикалізм», «політична реакція», «національно-визвольний рух», «чартизм», «політика», «політика вільної торгівлі», «реставрація», «слов’янофіли», «західники», «національне відродження», «весна народів»

Регламент уроку

І. Вступна частина   - до 8 хв.

ІІ. Основна частина   - до 28 хв.

ІІІ. Заключна частина – до 12 хв.

Більше статтей...

пошук по сайту

Webchaposvita.org.ua

Авторизація