joomla

Історія і правознавство

Засідання методичного об’єднання учителів суспільствознавчих дисциплін

5 травня 2018 року на базі Опорного закладу Чаплинська спеціалізована школа І–ІІІ ступенів відбулося засідання методичного об’єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін закладів загальної середньої освіти Чаплинської селищної ради.                                           alt   alt        

Не припорошуйте пам'ять пилюкою

Виховуємо молоде покоління .  

Дню Перемоги присвячується.

 

       https://www.youtube.com/watch?v=MwtSrI1f99o    alt

Збірка завдань для проведення І та II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з правознавства

altalt

Всесвітня історія. 8 клас. Тема: Причини та початок Французької революції

Очікувані результати

Після уроку учні зможуть:

-         аналізувати, синтезувати й узагальнювати факти революції,

-         визначати причини, сутність, наслідки Французької революції, зв’язки між ними;

-         аналізувати діяльність Установчих зборів;

-    визначати історичні поняття і терміни  – «революція», «права і свободи громадянина», «реформа» та застосовувати їх для пояснення історичних явищ і процесів;

-    виявляти внутрішні мотиви і зовнішні чинники визначних особистостей цього періоду – Мірабо, Сійєса, Лафайєта, оцінювати їхню ді­яльність; оцінювати хід і результати власної діяльності на уроці

 Основні питання теми:

1. Причини революції.

2. Початок Французької революції.

3. Декларація прав людини і громадянина. Конституція 1791 р. 

Регламент уроку

І. Вступна частина  - до 8 хв.

ІІ. Основна частина   - 25 -28 хв.

ІІІ. Заключна частина – 10 – 12 хв.

 Основні поняття і терміни

«революція», «права і свободи громадянина», «реформа».

Всесвітня історія, 8 клас. Тема: Французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст. Доба Просвітництва

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

 

-      виявляти інтереси, потреби, протиріччя в позиціях соціальних груп – дворянства, духовенства, третього стану, їх роль в історичному процесі;

-        аналізувати, синтезувати й узагальнювати факти, визначати причини, сутність, наслідки кризи феодально-абсолютистської системи у Франції наприкінці ХVІІІ ст.,  зв’язки між ними;

-    визначати історичні поняття і терміни – «революція», «реформа» – та застосовувати їх для пояснення історичних явищ, процесів;

-        виявляти внутрішні мотиви і зовнішні чинники діяльності історичних осіб – Вольтера, Монтеск’є, Руссо, Дідро, оцінювати їх діяльність. 

Основні питання теми

  1. Французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст.
  2. Доба Просвітництва

Регламент уроку

І. Вступна частина  - 5-7 хв.

ІІ. Основна частина   - 28 -30 хв.

ІІІ. Заключна частина – 8-10 хв.

Більше статтей...

Пошук по сайту

Авторизація