joomla

Гуманітарний розділ

Засідання методичних об'єднань учителів гуманітарного циклу

    alt5 травня відбулися чергові засідання методичних об'єднань учителів української мови та літератури та російської мови та зарубіжної літератури. Довгоочікувані зустрічі, виступи, обмін думками, новаціями, досвідом - ось лише декілька яскравих штрихів цього дня. 

Засоби стимулювання навчальних успіхів школярів

https://www.youtube.com/watch?v=xlt4V8rEDqs       

Тиждень української мови, літератури та зарубіжної літератури у ОЗНВК "Чаплинська школа-гімназія"

Щорічно у нашій школі-гімназії у березні проводиться Тиждень української мови, української та зарубіжної літератур. Ось і цього року оголошення, яке висіло у фойє, сповістило, що з 19 до 23  березня проходить цей незвичайний тиждень.  Перший день, 19 березня, проходив під девізом «Краса по-українськи». Цього дня усі дівчатка з 2 по 11 клас прийшли заплетеними. Кожну косу прикрашала стрічка. Багато хто з дівчаток одягнув віночок. У цей день школа яскравіла вишитими сорочками. А на одній із перерв школярі влаштували дефіле представників від кожного класу, де продемонстрували не лише національні костюми, а й стилізований під них сучасний одяг.

Українська література, 6 клас. Тема: Українська література 1920-1930 рр.

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

-         називати основні літературні угруповання 1920-х років.

-         пояснювати значення терміну “розстріляне Відродження”.

-         оцінювати наслідки втручання влади в мистецький процес

-         висловити власне ставлення до естетичних орієнтирів М. Хвильового.

Основні питання теми

1) літературні угруповання;

2) розстріляне Відродження;

3) літературна дискусія.

Зарубіжна література, 11 клас. Тема: Поняття про модернізм у літературі

Очікувані результати

Після  цього уроку учні зможуть:

-         пояснювати, що таке модернізм,

-         характеризувати течії модернізму,

-         визначати цінність літератури модернізму.

Обладнання уроку

Інтерактивна дошка, роздатковий матеріал з текстом та з концептуальною таблицею, дошка для роботи з маркерами.

 Регламент уроку:

  1. Вступна частина – до 7 хвилин
  2. Основна частина – до 35 хвилин
  3. Заключна частина – до 5 хвилини.
Більше статтей...

Пошук по сайту

Авторизація