joomla

Гуманітарний розділ

Тестові завдання на уроках світової літератури

Із досвіду роботи  вчителя світової літератури 


Стадник


Валентини

 

Миколаївни

  

НВК Асканія-Нова-гімназія

alt

Перевернуте навчання


altaltalt

Підсумки районного конкурсу на краще шкільне методичне об’єднання учителів суспільно-гуманітарного циклу

 Відповідно до плану роботи комунальної установи « Чаплинський районний методичний кабінет» та наказу № 1 від 05.01.2015 року, з метою удосконалення фахової та педагогічної майстерності вчителів суспільно-гуманітарного циклу, активізації роботи шкільних методичних об'єднань, комунальною установою «Чаплинський районний методичний кабінет» було проведено конкурс на краще шкільне методичне об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу.

На конкурс подали матеріали 16 загальноосвітніх навчальних закладів району. Оцінювання матеріалів проводилося згідно критеріїв. Згідно з рішенням журі переможцями районного конкурсу стали:

І місце - НВК «Чаплинська школа–гімназія»;

ІІ місце - Хрестівська ЗОШ;

ІІІ місце - НВК «Асканія–Нова–гімназія».

Загалом, конкурс сприяв активізації роботи, засвідчив зростання фахової майстерності педагогів, дозволив зібрати кращий досвід роботи учителів суспільно-гуманітарних дисциплін у школах району.

 

download ukrdownload ukr

Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках світової літератури

alt

Творчість – вища форма активності та самостійності в діяльності людини. Адже головне завдання сучасного уроку – це створення такої ситуації, щоб учневі було цікаво, щоб дитина мала змогу розвивати свої творчі здібності. Відомий учений, дослідник впливу творчості на розвиток особистості Л.Виготський зазначає, що творчість є там, де нове, і там, де по-своєму відтворюється, змінюється, групується вже створене.

Література, без перебільшення, - царство творчості, її синонім. Вона представляє нам світи, створені уявою художника, його фантазією, художньою вигадкою. І постають вони як реальні, живі, приваблюючи читача своєю довершеністю і красою.

Головним об’єктом навчально-виховного процесу є конкретна дитина. Тому під час навчання в школі необхідним є формування життєвих компетентностей школяра, розвиток його творчих здібностей з використанням як традиційних, так і новітніх технологій, регіональних та всеукраїнських програм, розроблених з урахуванням стандартів освіти, що відповідають вимогам суспільного життя нашої країни.

 

download ukr

Сучасний урок зарубіжної літератури Грінченко В.В., вчителя Хрестівської ЗОШ

Сучасний урок світової літератури повинен створювати умови для реалізації принципів національного й полікультурного виховання, мотивації творчої активності учнів, формування досвіду творчої діяльності та емоційно-ціннісного сприйняття світу.

А головне – він має сприяти розвитку комунікативних  здібностей вихованців.

     Комунікативні здібності:

ü уміння будувати комунікацію з  іншими людьми;

ü володіння мовою як засобом комунікації;

ü орієнтування в багатомірному просторі:природному, рукотворному,   соціальному;

ü орієнтування в часі;

ü збереження та зміна способу життя малої групи, класу, школи;

ü уміння займати відповідно до власної оцінки різні позиції та виконувати різні ролі, розуміння позиції та ролі інших людей.

Передусім нагадаймо, що ефективною може бути лише інноваційна технологія, яка грунтується на потребах та інтересах учнів.    

Більше статтей...

пошук по сайту

Webchaposvita.org.ua

Авторизація