joomla

Підвищуємо професійну компетентність педагогів

«Турбота про життя і здоровя дітей – це найважливіша праця вихователя. Від стану здоров’я, життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра у свої сили», - ці пророчі слова великого педагога-гуманіста Василя Сухомлинського стали девізом проведення ділової гри «Здоров’я – мудрих гонорар».

Ця ділова гра взята за основу засідання Школи педагогічної майстерності «Успішний педагог-успішна дитина» для вихователів середніх та старших груп дошкільних закладів Чаплинської селищної ради, що відбулося нещодавно у закладі дошкільної освіти №3 «Струмочок».

24 педагогічні працівники, виробивши правила гри, підвищували рівень професійної компетентності щодо вимог освітньої лінії «Особистість дитини» Базового компонента дошкільної освіти, працювали в командах «Нехворійко», «Здоров’ячок», «Рожеві щічки».

Зняти внутрішнє напруження, налаштуватися на позитивне мислення вихователям допоміг «Антистресовий масаж», який запропонувала медична сестра Антоніна Карсонова.

Активізували знання і досвід педагогів, залучивши їх до інтерактивних форм роботи, таких як: вправа «Мої очікування», «Мікрофон», «Цитатні суперечки», міні-лекція «Складові здоров’я дошкільника», полілог «Здоров’язбережувальне середовище в ЗДО», мозковий штурм «Фізичне виховання дітей».

В практичній частині учасники ШПМ, на «Хвилинках презентації», переглянули впровадження сучасної здоровязбережувальної технології «Горизонтальний пластичний балет», яку продемонстрували члени гуртка «Грація» з інструктором з фізкультури Прасолом О.В.

Такі форми роботи надали привабливості методичному заходу, полегшили процес набуття вихователями нового досвіду, поліпшили емоційний фон спілкування в командах, сприяли розвитку творчого потенціалу, критичного мислення, мобілізували всіх учасників до особистої участі у розвязанні актуальної проблеми.

Використавши ключові поняття розділу освітньої програми «Здоров’я та фізичний розвиток», обізнаність, професійну впевненість, уміння аргументовано доводити власну думку, педагоги створили «Модель здоров’язбережувальної компетенції дошкільників».

Рефлексивною вправою «Я знаю, не знала, хочу дізнатися» учасники аналізували результати роботи відповідно до попередніх очікувань.

«Експерти» - директор ЗДО В. Пугач та спеціаліст відділу освіти О.Жалобата оцінили вклад кожної команди і особисту участь вихователів у обговоренні даної проблеми.

Вправа-руханка «Розбудило сонечко» сприяла емоційному та фізичному розвантаженню учасників ділової гри.

Не викликає сумніву, що набутий вихователями досвід, реалізується у роботі з дітьми.

Пошук по сайту

Авторизація